Monday 21 May 2012

cerita baru

assalamualaikum.



saya dah 21 tahun lebih.. lagi sebulan nak mencapai umur 22 tahun. dan dah tiga tahun juga berlalu nya kisah saya dan Gigi Besi. semua pahit manis pun saya dah lupakan. sekarang ni, saya cume ingin berusaha untuk kebahagiaan diri yang saya cari selama ni. maaf tak dapat nak teruskan cerita cinta pertama saya sebab kesuntukan masa. saya sekarang ni dah bertambah sibuk dengan urusan hidup. ya, duniawi semata. maksud saya ; study, life and stuff. dan juga yang paling penting, sibuk dalam usaha mengumpul kebahagiaan dunia akhirat.


ini entry pertama untuk tahun 2012, setelah sekian lama saya tak menjenguk blog ni, diary alam maya yang setia menyimpan cerita hidup saya. banyak perkara yang saya dah terlepas untuk kongsi disini. banyak benda yang nak diluahkan. cuma tak tahu nak mula dari mana.




terima kasih wahai blog.
setia walaupun kadang2 saya lupa kewujudan blog ni.
maaf ye :)

No comments:

Post a Comment